Ettől lesz lapos hasad

2018. szeptember 12. |

Sok nő életében központi probléma a lapos has kérdése. Sokan álmodoznak róla, mégis kevesen vannak megelégedve önmagukkal. Ezért most lerántjuk a leplet a lapos hasról.

A lapos has eléréséhez igazából kettő dolgot kell megtenned. Ám az egyik dolog sokkal fontosabb, mint gondolnád. Az első teendőd az, hogy a hasadon lévő zsírt a lehető legjobban lefogyd, a másik pedig az, hogy erős hasfalat építs. Más nem fog segíteni, hiába ajánlanak neked csodás megoldást, ez az igazság.

Miért fontos a megfelelő étkezés?

A hasadon lévő zsírmennyiség minimalizálása azért fontos, mert ez takarja el a hasizmod. A has feszességét pedig az izom és a rajta „kifeszülő” bőr adja. Minél több zsír van a hasadon, annál kevésbé lesz feszes, mivel a zsír ennek pont az ellenkezőjét okozza. Eltakarja a hasizmot és esélyt sem ad annak, hogy jó alakod legyen. Természetesen a zsír takaró hatása az egész testeden működik. Ettől nem lesz formás a feneked, csak narancsbőrös és puha. Az első teendőd tehát az, hogy diétázz, kezdj egészségesen enni, hogy a testzsírod mennyisége elkezdjen csökkeni. Ezt részletesen nem fejtjük most ki, de sok dolgot kell figyelembe venni. Itt találod meg hozzá a személyre szabott diétáinkat.

lapos has
Meglepő lehet sokak számára, de a hasizom gyakorlatokon maximum 5% múlik.

Mire jók a hasizom gyakorlatok?

A másik fontos dolog, hogy a lehető legtöbb izomnak kell a hasadon lennie. Minél több az izom, annál mélyebbek a kockáid közötti bordák és annál gyorsabban meglátszódik a hasizmod, akár magasabb testzsírszázalék mellett is. Természetesen, ha csak haspréseket és más gyakorlatokat csinálsz, de amúgy sok zsír van rajtad, akkor sose lesz feszes hasad, mert a zsír takarni fog. Ettől függetlenül a hasad erősödni és formásodni fog, csak a zsír úgy el fogja takarni, mintha semmit sem csináltál volna. Gondolj csak bele, hogy láttál-e már olyan nőt, akinek szép feszes hasa volt, mégis a combjain és fenekén sok a zsír?

Azt a hibát se kövesd el, hogy folyamatosan diétázol, koplalsz, már semmi zsír és izom sincs rajtad és a hasad feszes. Ilyenkor egy nem várt problémába fogsz ütközni. A nagy kalórideficit miatt sokat fogsz izomból fogyni és lapos feneked, keskeny vállaid lesznek amellett, hogy elveszted a nőies alakod.

Ha össze kellene foglalni, hogy mennyire fontos a megfelelő étkezés a lapos hashoz és mennyire fontosak a felülések és hasprések, akkor azt mondanám, hogy 95-5%. Az, hogy olyan hasad legyen, amilyenről álmodsz 95-ban az étkezésen múlik és 5 százalékban a haspréseken.