Villámgyors egészséges reggeli ötletek

2018. augusztus 16. |

Az egészséges reggeli ötletek igazán jól jöhetnek, ha már nem tudod, mit kéne reggel enned. Viszont sok recept nem túl finom és bonyolult az elkészítése. Erre mind figyelünk, hogy gyorsan csinálhass magadnak valami egészségeset.

Irtó fontos, hogy minden nap reggelizzetek és az sem mindegy, hogy mit esztek. Csábító lehet reggelente a pékségek mellett elhaladva, csak beugrani egy friss, meleg péksütiért. Ezek sajnos borzasztóan egészségtelenek. Viszont ezt az elcsábulást simán el tudjátok kerülni, úgy, hogy otthon reggeliztek elindulás előtt, így jóllakva, már nem is lesz kérdés, hogy bemenjetek-e a pékségbe.  Próbáljatok mindig tápláló és egészséges reggelit készíteni magatoknak. Tudom, reggelente mindenki rohan és nincsen sok idő arra, hogy még elindulás előtt hosszú ideig főzőcskézzetek (ez nálam is így van). Ezen felül az is nehezíti a dolgot, hogy a boltokban kapható élelmiszerekről nem könnyű eldönteni, hogy egészséges-e vagy nem. Ezért gondoltam, hogy szeretnék segíteni nektek azzal, hogy mutatok 7 egészséges reggeli tippet. Nem kell nagy dolgokra gondolni, ezeket a reggeliket a munkanapokon is gyorsan és könnyen el tudjátok készíteni, mégis mindegyikben megvan a megfelelő tápanyag, amire reggelente a szervezetnek szüksége van.

egészséges reggeli ötletek és variációk
Minden napra jut egy finom recept. A túrópalacsintával és a lazacostojással érdemes kezdened.
Tojásrántotta zöldségekkel és szénhidrátcsökkentett kenyérrel

Igen, ez olyan egyszerű, amilyennek elsőre tűnik. Csupán készíts rántottát két tojásfehérje és két egész tojás keverékéből.

Túrós zabkása

Ehhez a reggelihez sem lesz 5 percnél többre szükséged. A zabot öntsd fel annyi vízzel, hogy ellepje és főzd krémessé. Szórj bele eritritet és ha szereted a vaníliát, akkor vaníliás eritritet is és keverd jó alaposan össze. Ezután keverj bele 150 g zsírszegény túrót. Ízlésed szerint tehetsz bele kókuszreszeléket vagy mandulát.

Tonhalas szendvics

A tonhal és a szénhidrát csökkentet kenyér is szuper választás reggelire. Csak arra figyelj, hogy a tonhalkonzerv, amit vásárolsz az extra szűz olívaolajban, vagy vízben legyen.

Lazacostojás

A lazac is egy nagyon egészséges fehérjeforrás, amit nyugodtan ehetsz reggelire is. A füstölt lazacot szeleteld csíkokra és kicsit pirítsd át egy serpenyőben. Amikor kicsit kezd kivilágosodni, akkor önts rá 2 tojásfehérje és két egész tojás keverékét.

Túrópalacsinta

Ezt a reggelit akkor ajánlom, ha picit több időd van, de ennek az elkészítéséhez sem kell több idő mint 15 perc. Itt találhatod a pontos receptet.

Főtt tojás

Főtt tojás friss zöldségekkel elkészítésénél is egyszerű dolgod lesz. A tojásokat főzd olyan keményre amilyenre szeretnéd. A legjobb benne, hogy előző nap este is elkészítheted, így tényleg semmi idődet nem fogja elvenni reggel.

Füstölt lazac zöldségekkel és avokádóval

Ha szereted a lazacot, akkor jó választás neked reggelire, és még a főzőlapot sem kell bekapcsolnod hozzá.

Próbáld ki valamelyik egészséges recept ötletünket már holnap reggel!